Garden City
A distant relative has left his manor to make a garden. But he didn’t leave a penny to his first cousin twice removed? Time to restore justice. We’re heading in search of treasure!Are you ready to take on the unexpected challenges that await the sorry gardener and his friends in the exciting casual strategy game Garden City?Are your new flowers wilting? Is your fountain not ready for the public? Is another heir threatening to take the fruits of your labor? Worry not. Careful resource management and clever approaches will help you solve any problem!A bunch of quests, over 40 levels in four inimitable park styles from classic to modern – all this awaits you right now. Restore old buildings and build new ones, manage your workers and resources correctly to achieve success. Easy controls and a clear tutorial will help you get to grips with the game. A little practice and your manor will be counted among the world’s best parks!Garden City – turn an old manor into a flourishing park! - A happy storyline, colorful comics and vivid characters! - A multitude of varied quests that the sorry excuse for a gardener must face. - Many trophies for the most hard-working managers. - Over 40 unique levels. - Treacherous enemies: hidden thieves, angry wasps and... goats. - Varied locations and park styles: classic, eastern, antique and modern. - Useful bonuses: speed up work, stop time and run fast. - Simple controls and a clear tutorial. - Over 35 hours of exciting gameplay for any age. - Uplifting themed music.