Girls of the Tower : Decotine
This DLC includes the following new content: – A new character, Decotine, who specializes in powerful ice-based magic attacks. She also features four brand-new character story episodes. – 12 new recruitable companions, covering a variety of roles such as healer, mage, warrior, archer, and shield bearer. – More exclusive bonds and companion equipment to further expand your strategic options.