Halloween Pinball
Enjoy Halloween Pinball, enter with your friends in the old cementery and look out for ghouls and ghosts. Discover all the secrets, find the path of the souls or break the curse of the witch, complete all the missions and become number 1 in the world or the best among your Friends, posting your high score on the online leaderboard. - Arcade design. - Gloomy setting. - Multiball, Extraball, Skillshot, Jackpots... - Reproduction with all the details, lights and sounds. - 4 different cameras to choose from. - Vertical gameplay - Online Leaderboard.