Christmas Massacre
Deck the halls with gore and bloodshed! Larry's Christmas tree has been telling him to kill all the people who’ve been naughty, but whose side is the tree really on? And can Larry even trust what he's hearing? CHRISTMAS MASSACRE is an 80's inspired gore-drenched stealth slasher game with crusty, retro-style low-poly, graphics from horror developer Puppet Combo. Use Arcade-style stealth to stalk and murder your prey without being caught and switch between first and third-person camera modes to change the way you play. You must kill without being seen to complete each level. Can you satisfy your Christmas tree's bloodlust in time before the holidays come to an end?