Hatsune Miku - The Planet Of Wonder And Fragments Of Wishes
Explore a planet full of wonders with Miku and friends! Miku and friends crash land on a mysterious planet during their space journey... There they meet many unique characters! Play all kinds of games to grant everybody's wishes! - About Minigames A total of 9 minigames including "Button Mashing" and "Slide Puzzles!" Collect "coins" and aim for a high score! Smartphone games "Hatsune Miku Amiguru Jump" and "Hatsune Miku Amiguru Train" also included! - Piapro Collaboration Songs Included 17 songs written specifically for "Hatsune Miku - The Planet Of Wonder And Fragments Of Wishes" included!