Star Leaping Story
Fully voiced! Featuring stellar performances by Fairouz Ai, Yu Shimamura, Yusuke Kobayashi, Mai Goto! Enjoy this vibrant and exciting story! Unique Dash System: No jumping mechanics—instead, experience a unique dash system that makes gameplay more fun and challenging. No Penalty System: Mistakes don’t matter! Retry as many times as you like without interruption, keeping the game’s rhythm smooth and engaging. Fully Voiced by Professional Voice Actors: Enjoy full voice acting throughout the game for a more immersive experience. Carefully Designed Levels: A variety of environments and mechanics keep the gameplay fresh and exciting. Dynamic Music: Energetic music enhances the atmosphere and keeps the excitement going.