Grand Prix Story
In this simulation game, you take control of a racing team. Hire talented drivers, develop new vehicles, and enter Grand Prix races as you try to become the best in the world. Try your hand at managing an auto racing team! Become the boss of your own team, training drivers and acquiring sponsors before conquering the Grand Prix! Develop new vehicles and parts, and customize them any way you like! Do you have what it takes to make it to the winner's circle? No knowledge of motorsports is required to play!