I Think I Saw a Kitten (XBox Series)
Guide an adorable kitten through relaxing yet challenging labyrinths in this casual puzzle adventure! Slide through each level, avoid enemies and deadly hazards like falling rocks and lava floors, collect all 3 stars and find the perfect path to reach the fish. Stay sharp and plan every move carefully, because in these mazes, every obstacle means instant danger! Explore a variety of carefully designed levels with progressively increasing difficulty. Each stage introduces new movement patterns, obstacles and enemy placements that require greater planning, strategy and problem-solving skills to collect all 3 stars and safely reach the goal. As you advance, the challenges become more complex, encouraging players to think ahead and master the kitten’s sliding movement mechanics.