Born Of Bread Demo
This demo represents the introduction of the main game. This will introduce you to the game’s story and the main mechanics including base combat, skills system. And most importantly you’ll be able to meet your first buddy, Lint! Play as a flour golem who possesses a never-ending childlike wonder and a set of odd abilities in this 2.5D adventure game! Explore the different regions of a wonderful world ripe with mysteries and team up with a colorful cast of fleshed-out characters. With the help of your buddies, face off against menacing and weird baddies and engage in a fun and quirky turn-based combat system. Have fun playing the demo!