Covenant of Solitude
Some are born with the power to control monsters—genies. Feared, exploited, and hunted, these gifted few walk a lonely path. In the remote village of Listy, a boy named Fort hides this curse in silence. But when war crashes through his home and blood stains the streets, Fort is forced to embrace the truth of who—and what—he is. His fate is set in motion in a story of bonds, betrayal, and the cost of power. Command monsters with the blood of a genie! Contract with creatures from four mighty tribes—dragons, fairies, beasts, and vampires. Assign jobs, combine tribe and job traits, and build your fantastic team. Master turn-based battles and uncover the full strength of Fort's cursed legacy in this classic-style fantasy RPG!