The Tales of Bayun
The Tales of Bayun is a narrative adventure game with RPG elements in a grim Eastern European and Slavic fantasy setting. A unique world based on fairy tales and legends. Fascinating stories with unexpected plot twists. Authentic characters with their own secrets and motivation. Tough moral choices with unpredictable consequences. Will you overcome all the twists of fate or go unsung with a knife in your back? Let’s figure this out!