Resident Evil Village Gold Edition Gameplay Demo
In the wake of a shocking incident, Ethan's search for his kidnapped daughter brings him to a remote village, but what awaits him there? This demo lets you experience a taste of the survival horror sensation, Resident Evil Village, as well as the Third Person Mode added in the Gold Edition, which brings a new perspective to the action. A time limit applies on how long you can play. Don't miss out! Note: Availability subject to change without notice. Please check the official website for further details. An internet connection is required to use this content. Third Person Mode is included in the Gold Edition or Winters' Expansion DLC, and applies only to the Resident Evil Village story campaign.