She Wants Me Dead + Clumsy Rush
She Wants Me Dead Lula is just an average cat who happens to be a master engineer. Her traps are intricate and require your full focus. Expect no mercy and lots of surprises. Unforgiving but rewarding Sink into the world of She Wants Me Dead thanks to the incredible soundtrack. The rhytm is the key to Max's survival. If you let it lead you, he might see the light of day. This 2D platformer-rhytm game will not make it easy on you. _____________ Clumsy Rush Race through randomly generated tracks, take the crown from your friends and watch how everybody learns the secret art of walking in this sweet party game. The title includes a local mode from 2 to 4 players, two control systems, 23 gameplay modification cards, 27 hero skins and 47 unique track segments. EVERYONE CAN PLAY Friendly graphics and simple rules make Clumsy Rush a title that everyone can have fun with. Do you want to chase with your friends who are not players? Play with children? Or maybe just relax? Do not wait—catch a gamepad and run!