Loco Parentis
Just a usual day. You're heading out for a walk just like you do it every day. You're stepping out of your apartment when all of a sudden, you see a little girl who looks frightened. She asks to help her find her mother... From now on everything goes beyond normal. You are trapped in a nightmare that is taking place in this dwelling. But don't even try to escape - you have to help this girl. In this game, you will face paranormal creepy things that you need to defeat on your way to freedom. Meet terrifying tenants of your house... Are they friends or foes? Are you brave enough to find out the little girl's story and find her mother? Hardcore gameplay, ominous atmosphere and constant sense of foreboding are waiting for you.