Hidden Shapes: Black Skull + Old West
Hidden Shapes: Black Skull + Old West is a collection with two beautiful and relaxing minimalist hand-drawn jigsaw puzzles that have two options to choose, “Pirates” or “Cowboys”. Both games in this bundle have similar features and gameplay, in the Black Skull edition, the player will have the opportunity to play with elements of the classic jigsaw puzzle in a lot of Pirates themed puzzles. In the Old West version, the player will have the same features, but with different levels and now with a diversity of Cowboys related puzzles. Both games are created exclusively for you to rescue your tranquility and to be amazed by beautiful art for each puzzle solved, using abstract and minimalist elements!