The Sushi Spinnery
Expand your menu along with your conveyor belt by designing original creations to complement more classic fare. But it takes more than fine food to win customers over. Show your creative flair not only in sushi but in your business model by offering amenities ranging from salad bars to sumo rings. Make enough fans and you'll unlock all new ingredients and amenities--and fresh possibilities with them! As your reputation grows, you'll also become eligible for competitions around the country. Hone your expertise along with your fish knives and aim for #1 in the national rankings!