Noel the Mortal Fate
Noel the Mortal Fate is an adventure title which started serialization as a free game in 2016 and later spawned comics and novels. This version of the game has been remade for a console experience, with updated UI, story and dialogue. It follows the story from the prologue through Season 7 of the series where the real battle begins for Noel and her companions. Furthermore it now supports full HD and so can better enjoy how the epic story unfolds. This version also features Season 3.5, a bonus season which takes place between the Burrows and Jillian storylines. ■Game System Gameplay is made up of Adventure sections where you can experience the deep story and Game sections where you can enjoy various gimmicks and action sequences. With simple, intuitive controls and challenging but fair puzzles, players will be able to focus on the story as they progress through the game. ■Plot Summary The story takes place in the fictional town of Lhaplus. Noel Cerquetti, the daughter of a prestigious family, takes part in a piano competition to decide the pianist for the city’s memorial ceremony, fancying herself the clear winner. Little does she know that the competition was rigged by a mysterious party, and would lead her down a tragic path. Racked by guilt, she nevertheless agrees to a contract with the devil Caron, in order to get revenge on those who wronged her by sacrificing herself. The events that follow will drag Noel into the growing darkness that surrounds Lhaplus, where she will experience first hand the grief and hatred of those who have been caught up in the machinations of devils.