City Transport Simulator: Tram
Become a tram driver, so hop into the cab for the ultimate tram driving experience! Take your pick from a selection of three real life trams, the ULF B1, R2.2b, or ULF A1, and hit the city streets of Tramau! Transport your passengers while sticking to a timetable and create your own tram routes to build up a fully functioning and effective tram network. Career Mode Become an operations manager for the entire tram network in career mode! From humble beginnings and limited resources, start off with a brand new fully customisable tram operation. As you pick up and drop off your passengers on time and carry out other tasks, you’ll earn XP to level up and unlock more operational resources. Use these new resources to expand your tram lines, increase your fleet of vehicles, and work towards building a city-sprawling interconnected tram network. Sandbox Mode No expectations, no pressure, just a chill tram drive. Take in the photo realistic graphics and true-to-life tram physics, day or night. Create tramlines with no limitations and transport your passengers how you see fit. Take your trams out for a spin and drive according to timetables: a purely classic tram driving experience. Welcome to Tramau Inspired by cities found in southern Germany, Tramau is a transit-friendly city which blends historical charm with forward innovation. Revel in the fun of creating a bustling, efficient tram network while admiring the city's skyline, punctuated with landmarks including a majestic cathedral that stands as a testament to Tramau's rich cultural heritage.