The Secret Order: Shadow Breach (Xbox One Version)
There are dark secrets that have an annoying tendency to crawl back into the light, escaping oblivion. But there is also Sarah Pennington, the most skilled agent of the ever-watching Secret Order, who is there to face them. Join Sarah, a member of the order of the griffins, in her biggest and most challenging adventure. The mysterious dragon clan has unearthed an item of a past long forgotten and now the mystery hidden within this relic threatens to devour the world as we know it. As Sarah, you will have to stop this monstrous incursion with your wit and the help of your fellow agents. Your investigation will take you to distant places, both in space and time, to discover the origin of this adversity. Prove once again that the world is safe, while the order of the griffins is on the watch.