Graveyard Girls
When two girls meet in a graveyard on Halloween... "Grief isn't a low. It's a terrifying high, atop a mountain I never climbed." Visiting her father's grave on Halloween was never the plan, but inexplicably, Elle finds herself drawn to the local cemetery. Hoping to find a semblance of closure, she arrives at his graveside with a notebook clutched to her chest. Sitting against his headstone, Elle talks to her dad for the first time in years. Drowning in a downpour of memories, she closes her eyes and focuses on breathing. Daylight slips away, but before Elle can leave, a stranger approaches. When Elle and Lucia meet on Hallows Eve, two grieving worlds collide... Graveyard Girls is a Halloween-themed visual novel about complicated grief and overcoming hardships. Collect Elle's “scribbles” to learn about her struggles, befriend a mysterious girl, and talk about death and loss.