ONE PIECE ODYSSEY Demo
This product is a free demo version of ONE PIECE ODYSSEY that allows the Player to play the first part of the main game. The story progress of the demo version can be transferred to the full version. A new RPG from the hugely popular manga and anime series ONE PIECE, commemorating the 25th anniversary of the series! The famed pirate, Monkey.D.Luffy, better known as Straw Hat Luffy, and his Straw Hat Crew, are sailing across the New World in search of the next island and the next adventure that awaits them. But during their voyage they are caught in a storm and shipwrecked. They find themselves washed up on a lush tropical island surrounded by constantly raging storms... Separated from his crew, Luffy sets off on a grand, new adventure to find his friends and escape the island! Dangerous new enemies, terrifying forces of nature, and more await them! Play as various members of the Straw Hat Crew in a classic RPG set in the world of the popular ONE PIECE anime!