Desperados III Deluxe Edition
The Desperados III Deluxe Edition includes the main game and the Season Pass. The Desperados III Season pass includes 3 DLCs, each featuring a brand new mission. The DLCs will be released post launch in 2020 and tell the story of a new adventure that takes place after the events of the main game.