It's Kooky
The black-and-white doodle art-style images make for a challenging game. Do jellyfish wear shoes? Find characters and objects all over the doodle map that don't actually connect. Hurry up! The clock is ticking. The farther into the forest More levels will be unlocked after collecting the required points. It's going to get harder and harder, because time is chasing and you have more and more silly characters to find.