Grapple Dogs: Cosmic Canines
Swing, jump, and blast through dimensions in the follow-up to the critically-acclaimed 2D action-platformer Grapple Dog! Zip between action-packed worlds as Pablo and Luna team up to save the cosmos in their own unique ways.