Rayland 2 (Xbox)
Redirect the course of light beams across 50 tricky isometric puzzle stages! Welcome to Rayland. The inhabitants of this island use the energy coming from special laser beams to survive, and to transport this energy they use something called repeating cubes. Your mission is to help the inhabitants of Rayland move the energy of the transmitter, known as a Domus, through different lands by reflecting lasers to their target. To do this, you will have to correctly position repeating cubes and rotate them so that the energy rays reach the receptacle that matches their color. Rayland 2 is a positional puzzle game played on a rotatable isometric field. Different block types and stage gimmicks must be utilized to redirect the laser beams and hit their intended targets, with challenge and complexity gradually increasing across 50 stages!