Dr. Psycho: Hospital Escape
Your peaceful journey has turned into a nightmare. You wake up in a cold, locked cell inside an old, abandoned psychiatric clinic. But you are not alone. The facility is the playground of Dr. Psycho, a madman obsessed with horrific experiments, and you are his next guinea pig. Dr. Psycho: Hospital Escape is a tense survival horror game where stealth is your only weapon. To survive, you must explore the dark corridors of the asylum, searching for keys, tools, and items needed to unlock the path to freedom. But be warned: the Doctor and his psychotic patients are roaming the halls. You have exactly three days to plan your escape. If you don't find an exit before time runs out, you'll become a permanent resident of this house of horrors. They can hear you. They are hunting you. And time is running out.