GUNBARICH
Shoot and repel enemy bullets! This brick breaker shooting game is jam-packed with items and surprises. GUNBARICH is a brick breaker shooter game that first appeared in arcades in 2001. Break all blocks to clear the stage by using the flipper to shoot out the pink ball (puck). Be careful! You'll lose if you run out of time or if the puck drops below the screen. The flipper isn't just for shooting pucks, it can repel enemy attacks as well! Hitting enemy characters with one of their own repelled bullets deals massive damage to them. Use the left and right inputs to control the trajectory of the puck and enemy bullets that land on the flipper. The game comes with options you can tweak to your liking. Pick your preferred difficulty, max lives, max continues, key controls, item drop speed, enemy bullet speed, flipper rapid-fire function, and more to make the game just right for you. Don't forget about the new online rankings! Do you have what it takes to become the best GUNBARICH in the world? Characters: Little Great Wizard Marion - Magic is my business! Power: ★ Speed: ★★ Magic: ★★★ Flying Pirate Grutan - Power is life! Power: ★★★ Speed: ★ Magic: ★★ Options: Play in vertical screen mode for that nostalgic arcade experience! Lives can be set between 1 to 9, whereas continues can be set between 0 to infinity. The new "Arrange" option also allows you to slow down item drop speed and enemy bullet speed. You may also toggle the flipper's rapid-fire function on or off here. SCORE ATTACK: This new mode has a fixed difficulty and number of lives. Serious challengers only! Submit your high scores to compete with players from around the world! Online rankings can be viewed from the options menu.