Meow and the Diamond Jump
Meow and the Diamond Jump is a casual platformer featuring 40 levels, progressive difficulty, and infinite lives. The character jumps automatically, providing a unique gameplay experience. Players collect three diamonds per level, navigate through traps, and unlock portals to progress. Accessible to all ages, the game offers a fun, straightforward, and engaging experience.