CUBERS: ARENA
CUBERS: Arena is an electrifying arena brawler/twin-stick slasher game. Play as Baller, a slave fighting his way through an array of gladiators to reclaim his freedom. Multifaceted and immersive game modes; 4 uniquely themed arenas, all with their own atmospheric effects and enemies, destructible environments and boss fights in Campaign mode. An extensive line up of multiplayer (and solo!) mini-games! Choose from an arsenal of over a 100 unique weapons, armory, and skills to fight off waves of enemies. "Free-for-all” friendly fire system, meaning traps and enemies can hurt everyone, allowing for complex tactical options. Observe and plan who to defeat first and who will unsuspectingly aid you in battle! Dynamic 360 combat experience. Slash enemies and move in any direction. Fluid gameplay means players have more control. Gain points by playing campaign mode and mini games. Compete with other players for the highest score on the leaderboard!