The Isle Tide Hotel
An absent father must rescue his teenage daughter from an eclectic cult before their final night at the Isle Tide Hotel. Players investigate the strange events that unfold to save Eleanor Malone in this live-action interactive mystery game, where every decision affects the story. Open every three years for three nights, a strange mix of colourful characters hiding personal traumas gather to uncover the one thread binding them. Their search for the meaning of life. But tonight, this mysterious organisation must decide whether to break their own etiquettes and hand over a teenage girl to their elusive founder, Dr. Aniston, who promises her sacrifice will conclude their purpose. How do you infiltrate the hotel? Will you coax your way into the cult? Do you discover the hidden lore, side quests and their dedicated endings or fail at any one of the ruthless narrative puzzles? Navigate a branching narrative with numerous ways to help rescue the daughter you’ve never met.