Songs of Silence
Songs of Silence is a turn-based strategy game which marries deep, tactical gameplay with fast-paced autobattles and an engaging, compelling narrative. Presented in a unique graphical style derived from the Art Nouveau movement, Songs of Silence is a beautiful example of the evolution of a classic genre. The game features an extensive singleplayer, narrative-driven campaign, plus multiple competitive and cooperative multiplayer modes for endless replay value.