Unichrome: A 1-bit Unicorn Adventure
Follow the platforming quest of a unicorn in search of color in this 1-bit adventure by gallery artist and oil painter Super 8bit Rafa. Relive the glory of the retro console era in the spirit of the classic Atari while experiencing heart-pounding platforming and shoot 'em up action. Prepare for an arcade delight with tight controls, refreshing game mechanics, cracking retro art and an addictive soundtrack.