Sea of Stars Demo
Sea of Stars tells the story of two Children of the Solstice who combine the powers of the sun and moon to perform Eclipse Magic, the only force capable of fighting off the monstrous creations of an evil alchemist known as The Fleshmancer. While this demo features areas that will be part of the final game, we made sure to pick a slice that did not reveal any major spoilers from the main story. It is designed to give a hint of context, but mostly showcase some gameplay systems and mechanics around the game’s main pillars.