Contraband Police & Crime Scene Cleaner
This bundle includes: Contraband Police - The year is 1981, and as a young officer trainee, you are assigned to work at a border post in the mountainous region of Karikatka. Entry into the Acarist People's Republic is strictly regulated by the party and your every move is monitored! The situation at the border escalates when your comrade is killed during one of the interventions... Crime Scene Cleaner - Once you get tangled with the mob, you will forever be a part of the mob. At least they pay a decent salary and all you have to do is clean up after their dirty work, but you know what you’re doing. So clean crime scenes, earn as much money as you can, and get ready for the next mission.