Road to Guangdong Demo
Sunny’s life is at a crossroads. She knows everything’s about to change. She just doesn’t know how yet. She glances again at the contract. The good news is she’s now the proud owner of her family‘s cherished restaurant. The bad news? It’s seen better days. A tap at the door announces the arrival of her aunt, Guu Ma. Yep, everything’s about to change alright. But the “how” part will be decided by a bunch of strangers she’s only seen in faded photographs. Embark on a journey of discovery On a mission to revive their struggling family restaurant, Sunny and Guu Ma must visit long-lost relatives in search of secrets that will bring diners flooding back. But it won’t be easy. The long trip with her ageing aunt will truly test their relationship as cultural differences bubble to the surface. Only by making tough choices along the way will Sunny discover what fate has in store for her. Keep your car on the road A treasured part of her family for longer than Sunny can remember, Sandy has carried her loved ones through many a crisis. But her beloved car is falling apart and she’ll need a helping hand to respond to this latest emergency. Only careful driving and regular checks under the bonnet will enable her to carry Sunny to the climax of her quest.