Choice of Life: Middle Ages
You find yourself in a wondrous medieval kingdom. And, as you know, it will not be easy to survive there. Therefore, you have to make wise (and sometimes not so) choices that will determine your fate! - Become a robber or an honest trader? - Beg for money or learn a craft? - Take the side of superstitious peasants or protect the innocent witch? And these are only a small part of the decisions you must make on your way from a simple peasant to a nobleman. Are you ready to set off on a dangerous adventure and discover the secrets of the kingdom?