Visions of Mana Demo
Visions of Mana demo Experience a section of the story, battles and exploration in this demo of Visions of Mana. *Some content differs from the release version of the game. ■ Play the demo and receive 3 x weapons in the full game: ・Gladius (small sword for Val) ・Falx (great sword for Val) ・Horn Lance (lance for Val) *These weapons can be claimed by starting a new game and proceeding as far as Chapter 1. *This bonus item can also be acquired by progressing through the game. The following weapons will be available to equip as classes unlock in the full game: *The “Gladius” can be equipped once Val becomes playable in Chapter 1. *The “Falx” can be equipped once it becomes possible to change class to the wind class. *The “Horn Lance” can be equipped once it becomes possible to change class to the moon class. *Save data from the demo must be present on the system to claim these items. *The content featured in the demo has been cut down to make a satisfying demo and progress cannot be carried over to the full game. *When claiming these items, please ensure you have the latest update before starting play.