Dance of Cards
Dance of Cards is a tactical gambling RPG where you try to survive seven days of a deadly cruise by playing poker. With no option to escape, they are forced to accept the rules and put their lives at stake for a fleeting hope of salvation. During the seven days, players will face each other at the poker table to decide whose life will be taken next. Cheat, bluff and build trust with others to survive until the end of the cruise – and don't forget that everything is up to chance.