Sokocat: Islands - Remastered
Sokocat - Islands is a charming puzzle adventure where you guide an adorable cat across peaceful islands filled with clever challenges! Slide blocks with precision and solve smart, minimalist puzzles. Every move counts — think carefully, explore each space, and find the best path forward. With captivating visuals and a relaxing soundtrack, Sokocat - Islands is perfect for players who love logic, calm atmospheres, and a touch of cuteness.