Animal Hospital
Manage a veterinary hospital and take care of your adorable patients in this video game for animal lovers! - Decorate and customise your own animal care facility - Take in and examine animals from around the world: cats, dogs, pandas, foxes, koalas… and even magical creatures like unicorns! - Play mini-games to make the best diagnosis and give your patients the best care - Look after their well-being while they recover by giving them treatment, food, water and lots of affection - Develop your hospital and unlock new equipment so you can treat a wider range of illnesses - Find out how much fun being a veterinarian can be!