Kalinur
Kalinur is a retro metroidvania full of action and adventure! You explore a castle in order to find and defeat the dread wizard Kalinur, who used his power to leave the kingdom in a state of darkness and suffering. During this adventure you will have great challenges and rewards in order to bring peace back to the kingdom.