Rise of Insanity
Rise of Insanity is a first-person psychological horror game, which draws inspiration from greatest psychological horror movies such as The Shining, The Exorcist and Silent Hill. Set in America in the 1970's, the story centers around Dr. Stephen Dowell, a renowned psychologist faced with a difficult patient who shows distinct yet contradictory symptoms of different mental disorders. The life of the doctor himself is also shrouded in mystery – you must step into his shoes to find out the truth. What terrible fate has befallen your wife and child? Is your new patient, on whom you are testing your experimental treatment methods, somewhat responsible for what happened? Who is to blame? Don’t lose your nerve and overcome your fear.