Papetura
"One of the prettiest handcrafted games I’ve played", RockPaperShotgun.com "Neverhood meets Machinarium", NivelOculto.com "Papetura offers a delightful world of animated paper", KillScreen.com Lend your hand to two little creatures, Pape and Tura, whose house is in danger of burning down. Explore the mysterious world shrouded in shadow and light, hand-crafted in its entirety out of paper. Marvel at the simple beauty of the unfamiliar, yet strangely inviting place you find yourself in as you point and click your way through your adventure. Muster the courage and face the dark, flaming monsters threatening your paper paradise. Papetura is a labor of love and a love letter to both the craft of paper modeling and to old-school adventure games. Let the game transport you into a world of imagination and immerse yourself fully in the paper fantasy as the soft and fragile music of Floex sets the mood for your journey.