1f y0u're a gh0st ca11 me here!
Welcome to the underworld's busiest call center! As Vanitas, it's your job to help frantic ghosts find their way — even when they're all talking at once. Lost souls, wild requests, and total communication chaos await. Keep your cool, listen fast, and prove you've got what it takes to survive six days in the afterlife's weirdest workplace! Handle three or more calls at the same time, untangle overlapping conversations, and pick the right responses before the screen floods with chatter! Quick decisions, sharp thinking, and a little ghostly intuition will shape your ending. Can you become the ultimate call master? If you're a ghost call me here!