Enlisted - M1928A1 Thompson Squad
This pack includes: - A premium squad, consisting of six paratroopers, armed with M1928A1 Thompson submachine guns with 100 round drums (Rank, 5 USA); - 400 Gold; Originally the division was formed on November of 1918 in the state of Mississippi just before the end of World War I. The 506th Parachute Infantry Regiment was formed in 1942 at Camp Toccoa, Georgia. It saw action in the Normandy landings as part of part of the 101st Airborne Division. The M1928A1 Thompson with a 100 round drum is a submachine gun made for the escalating war in Europe with an impressive magazine capacity. The significantly increased weight of the weapon ensures stability when firing in long bursts.