How to Fool a Liar King Remastered
The story begins after the ending of "How to Take Off Your Mask." Regina, our heroine, magically appears in the kingdom of Eroolia. She has no idea how she ended up in Eroolia, and here, she meets Juli and his companions, whom she ends up joining on their journey to Laarz, a country of cat people. Will she find out how to get back home? Or will she fall in love before that happens? Is Regina's presence in Eroolia an accident or is there a purpose behind it? Can she trust Juli who seems to be full of secrets? FEATURES * Fantasy visual novel with Japanese voice acting * Beautiful manga art * Your choices influence the story * Catchy vocal theme songs * New game in the series of How to Take Off Your Mask Remastered. You don't need to have played the previous game to understand the story.