Commander Keen in Keen Dreams Definitive Edition
Commander Keen is back. In the modernised Definitive Edition of the lost episode "Keen Dream", Keen has to fend off a nasty nightmare about evil vegetables. The Definitive Edition features full widescreen support, twelve all-new levels - doubling the length over the 1990 original - and a full music score. The game structure has been reworked to make the game a more modern experience without sacrificing any of the original charm!