KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue (Japanese Ver.)
※This is the Japanese-language version of the product. KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue is a compilation of 3 magical KINGDOM HEARTS experiences that no fan should be without. The collection features: KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep – A Fragmentary Passage – KINGDOM HEARTS χ Back Cover (movie) KINGDOM HEARTS Dream Drop Distance HD Witness the untold stories of the series!