Headspun
Headspun is a FMV/Adventure hybrid set in Cortex; the world of Theo Kavinsky's broken brain. After waking from a five week coma, Theo finds his life in disrepair. With no memory of the accident, it’s up to Ted and Teddy – the conscious and subconscious voices in his head – to work out what happened, and put his life back on track. Headspun is a game about recovery, discovery, and the ongoing battle between logic and emotion.