Tides of Tomorrow: Delta Agent Pack
The Delta civilization mastered technology beyond imagination. Delta Agents were elite operatives—deployed only when missions were too perilous for anyone else to complete. Carry the Delta legacy across the ocean—and shape the fate of this world before the tide turns. This cosmetic DLC includes: - Delta Agent Suit – A tactical outfit reserved for the very best. Engineered for peak performance under the harshest conditions. - Delta Agent Boat – A high-speed vessel equipped with cutting-edge technology, built to endure even the most hostile waters.